Termeni-condiții si garantii

Acești termeni și condiții se aplică intregii noastre activitati si utilizării site-ului www.akmvulc-reparatii-anvelope.ro, deținut și administrat de AKM VULC SRL, cu sediul în Surdesti, Maramureș, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J24/1546/2019 , având codul unic de înregistrare fiscală RO41508783. Prin accesarea sau utilizarea acestui site, sunteți de acord să respectați acești termeni și condiții și să vă supuneți jurisdicției legale a României.

Politica de prestari servicii de reparatii anvelope

Site-ul nostru vă oferă posibilitatea de a solicita servicii de reparatii anvelope pentru anvelope agricole și industriale. Pentru a beneficia de aceste servicii, trebuie să completați un formular online cu datele dumneavoastră de contact, tipul și dimensiunea anvelopelor, locația și ora la care doriți să vă preluăm anvelopele. După ce primim solicitarea dumneavoastră, vă vom contacta telefonic pentru a confirma comanda și a stabilii detaliile referitoare la pret. Costul serviciilor de reparatii anvelope este cuprins între 400 și 20000 RON, în funcție de avaria anvelopei, și se stabilește după întocmirea devizului de reparatie. Plata se face doar la predarea anvelopei, prin numerar sau bancar, cu confirmare de plata in prealabil. Nu acceptăm plata în avans sau în rate pentru prestari servicii. Aveți dreptul să anulați comanda cu cel puțin 12 ore înainte de ora stabilită pentru preluarea anvelopei, fără niciun cost suplimentar. Dacă anulați comanda într-un termen mai lung, vom percepe o taxă de retur, dacă anvelopa a fost deja preluată. Dacă s-au început lucrările la anvelopă și nu mai doriți să o reparați, aceasta va trece automat în custodia noastră, fără a mai achita nimic pentru ea. Anvelopele finalizate care depășesc 15 zile de la notificarea de plată și nu sunt ridicate sau achitate, vor intra în custodia Sc.AkmVulc.Srl. Dacă nu sunteți mulțumit de calitatea serviciului nostru, aveți dreptul să ne solicitați remedierea defectelor în perioada garantiei, fără niciun cost suplimentar.Conform OUG nr. 140/2021 articolul 12 orice situatie neconcordanta va fi remediata in maxim 15 zile. Nu suntem responsabili pentru eventualele daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare a anvelopelor reparate sau de condițiile de drum.
Documentatie suplimentara pe:

Politica de garanție a reparatiilor la cald

Garanție pentru reparatii anvelope: Serviciile de reparatii de S.C. AkmVulc S.R.L. beneficiază de o garanție extinsă conform legislației în vigoare, acordată pe o perioadă minima de 30 de zile de la data reparatiei, sub rezerva respectării instrucțiunilor de utilizare.Conform OUG nr. 140/2021 articolul 12 orice situatie neconcordanta va fi remediata in maxim 15 zile.

Durata de viață a vulcanizarilor la cald: Durata medie de utilizare a unei anvelope cu reparatie este de 3 ani, însă acest interval poate varia în funcție de condițiile specifice de utilizare.

Pierderea garanției: Sunt situații în care garanția poate fi anulată, inclusiv:

Repararea anvelopei înainte de a consulta atelierul nostru si valorificarea garanției.
Montarea sau demontarea necorespunzătoare a anvelopelor.
Folosirea mărimilor incorecte de camere sau manșoane.
Daunele externe precum tăieturi, lovituri langa reparatia efectuata.
Uzură prematură sau anormală cauzată de diversi factori.
Supra- sau sub-umflarea pneurilor.
Deteriorarea cu mijloace mecanice sau chimice.
Deplasarea cu roata/roțile blocate.
Curățarea incorectă a spațiului dintre roțile duble.
Utilizarea în curse automobilistice sau competiții off road.
Daunele cauzate de incendii sau accidente.
Depozitarea incorectă a anvelopelor.
Montarea acesteia la mai mult de 15 zile dupa efectuarea reparatiei.

Reclamații și proceduri: Orice reclamații referitoare la serviciile noastre pot fi înregistrate în perioada de garanție. Acestea trebuie să fie însoțite de documente relevante și trimise prin e-mail la adresa office@akmvulc.ro sau Telefonic la 0756676743

Documente necesare: Pentru a procesa reclamațiile, avem nevoie de următoarele documente:

Copie a facturii fiscale
Certificat de garanție
Orice alte documente relevante pentru analiza reclamației(poze,video etc)
Modalități de acordare a garanției: Reclamațiile vor fi soluționate în maxim 15 de zile lucratoare de la data înregistrării acestora. În cazul în care reclamația este validată, clienții au dreptul la reparare sau restituirea contravalorii reparatiei, fara costurile aferente logisticii.
Documentatie suplimentara pe :

Politica de vanzare prese de vulcanizare la cald

Site-ul nostru vă oferă posibilitatea de a achiziționa prese de vulcanizare profesionale și consumabile vulcanizare, produse de calitate superioară, certificate și garantate. Pentru a plasa o comandă, trebuie să alegeți produsul dorit, să introduceți datele dumneavoastră de facturare și livrare și să selectați metoda de plată. Prețul produselor este afișat pe site și include TVA. Costul transportului este calculat în funcție de greutatea și dimensiunea coletului și este afișat înainte de finalizarea comenzii. Plata se face numerar sau transfer bancar in sediul nostru la ridicare sau rate prin programul BT Star , în condițiile stabilite de acesta. Produsele sunt disponibile în 2-3 săptămâni cu precomandă, fără avans. După ce plasați comanda, veți primi un e-mail pentru confirmare cu numărul de comandă și actele necesare pentru achizitia sistemului(factura proforma,contract vanzare si garantie). Aveți dreptul să returnați produsele în termen de 15 zile de la data primirii lor, dacă nu sunteți mulțumit de calitatea sau funcționarea lor, cu excepția cazului în care ați optat pentru cele doua zile de instructaj executate in atelierele noastre sau in punctul dumneavoastra de lucru. În acest caz, nu aveți posibilitatea de a returna produsele, deoarece acestea sunt considerate personalizate. Dacă produsele pe care le-ați primit sunt defecte sau deteriorate, aveți dreptul să ne solicitați înlocuirea sau repararea lor în termenul garantiei. Pentru a beneficia de garanție, trebuie să păstrați factura și certificatul de garanție și să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a ne informa despre problema apărută.Deasemena sigiliul aparatului trebuie sa fie intact pe perioada garantiei dar si pe durata postgarantiei, pentru a beneficia de aceasta.

Politica de Garanție pentru Sistemul de Vulcanizat la Cald

Panoul electronic de Comandă:

Perioadă de Garanție: Panoul de comandă beneficiază de o garanție de 12 de luni de la data achiziționării.

Pierderea Garanției: Garanția poate fi anulată în următoarele situații:

Montarea necorespunzătoare, inclusiv expunerea la umiditate, temperaturi extreme (frig sau căldură) sau instalare în afara parametrilor specificați.
Prezentarea de urme de lovituri sau alte daune evidente.
Utilizarea incorectă, în contradicție cu instrucțiunile de utilizare furnizate.

Accesorii (Perne si Rezistente):

Perioadă de Garanție: Pernele si rezistentele fac parte din gama de consumabile și beneficiază de o garanție de 12 luni de la data achiziționării.

Pierderea Garanției: Garanția pentru perne si rezistente poate fi anulată în următoarele condiții:

Prezentarea de urme vizibile de intindere sau torsionare.
Supraincalzirea pernelor si rezistentelor.
Depozitarea rezistentelor în condiții de umiditate sau în alte condiții nefavorabile.
Utilizarea pernelor la o presiune mai mare de 2.5 bar.
Nepozitionarea pernelor sub chingi și saci de preluare a presiunii, conform instrucțiunilor de utilizare.
Rezistentele își pierd garanția dacă nu sunt acoperite în totalitate cu pernele de presiune, conform recomandărilor de utilizare.

Pentru informații suplimentare sau pentru a face o reclamație, vă rugăm să ne contactați deasemenea pe adresele de contact mentionate mai jos.Echipa noastră vă asigură că toate produsele comercializate sunt conforme cu standardele de calitate și că vă vom oferii suportul necesar în cazul în care întâmpinați orice probleme în perioada de garanție putem fi contactati in intervalul orar 9-14 de luni pana vineri la adresa de e-mail(office@akmvulc.ro) sau telefonic la 0756676743
Documentatie suplimentara pe :

Politica de confidențialitate

Respectăm dreptul dumneavoastră la protecția datelor personale și ne angajăm să le prelucrăm în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (GDPR). Prin această politică de confidențialitate, vă informăm despre scopurile, temeiurile, modalitățile și durata prelucrării datelor dumneavoastră personale, precum și despre drepturile de care dispuneți în acest sens.

Ce date personale prelucrăm?

Prelucrăm următoarele categorii de date personale:

  • date de identificare și contact, cum ar fi numele, prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de domiciliu sau de livrare;
  • date financiare, cum ar fi numărul de cont bancar, codul IBAN, datele cardului de credit sau debit;
  • date de trafic și de utilizare a site-ului, cum ar fi adresa IP, tipul și versiunea browser-ului, sistemul de operare, istoricul de navigare, preferințele de limbă, cookie-uri.

Pentru ce scopuri prelucrăm datele personale?

Prelucrăm datele personale pentru următoarele scopuri:

  • pentru a vă oferi serviciile de reparatii anvelope solicitate de dumneavoastră, în baza contractului încheiat între noi;
  • pentru a vă livra produsele de vulcanizare comandate de dumneavoastră, în baza contractului încheiat între noi;
  • pentru a vă trimite facturile, confirmările de comandă, informații despre starea comenzii, manualele practice, în baza contractului încheiat între noi;
  • pentru a vă oferi asistență tehnică și service în baza garanției, în baza contractului încheiat între noi;
  • pentru a vă trimite mesaje de marketing, oferte speciale, noutăți, sondaje de opinie, în baza consimțământului dumneavoastră expres și liber exprimat;
  • pentru a îmbunătății funcționalitatea și securitatea site-ului, în baza interesului nostru legitim de a vă oferii o experiență optimă de navigare.